Novial

InfoMEET Wrocław 26 października 2013 Wrocław

hotel Radisson Blu

InfoMEET to miejsce spotkań specjalistów, liderów branży oraz osób zainteresowanych światem IT.
Serdecznie zapraszamy na bezpłatną konferencję, która już 26 października odbędzie się we Wrocławiu. Duża dawka wiedzy, wymiana doświadczeń z liderami branży IT, nawiązanie nowych kontaktów oraz okazja spotkania ze znajomymi to główna idea InfoMEET.
Ponadto, na sali wystawowej, przedstawiciele firm uczestniczących, zainteresowanym osobom opowiedzą o aktualnych ofertach współpracy.
Nie może Was tam zabraknąć! 


OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!


SPONSOR GŁÓWNY:

 

 

PARTNERZY MERYTORYCZNI:

   


 

Lokalizacja

hotel Radisson Blu
Jana Ewangelisty Purkyniego 10
50-156 Wrocław

Program


  od 9.00  Odbiór identyfikatorów i pakietów startowych
  9.40 - 10.00    Rozpoczęcie konferencji
 10.00 - 10.40  Panel pierwszy - wykłady merytoryczne
Sala A  Tobiasz Koprowski "Certyfikacja a kariera w IT. Self Case Study"
Sala B  Michał Kuriata "E-commerce - skuteczny sklep internetowy"
Sala C  Bartosz Grajewski "Coaching Zawodowy"
 10.40 - 11.00  Przerwa
 11.00 - 11.40  Panel drugi - wykłady merytoryczne
Sala A  Bartłomiej Juszczyk "Jak podnieść wartość rynkową siebie, firmy,  startupu?"
Sala B  Wojciech Paździor "Naturalny networking"
Sala C  Mateusz Kurleto  " System, który się opłaca: rozwiązanie gotowe czy  dedykowane?"
 11.40 - 12.30  Przerwa kawowa
 12.30 - 15.00
 Prezentacja firm uczestniczących
 15.00 - 15.40
 Panel trzeci - wykłady merytoryczne
Sala A  Michał Jankowski "Mój pierwszy milion, czyli jak zarabiać na aplikacjach  mobilnych"
Sala B  Agnieszka Kościuczyk "Zwycięskie CV"
 15.40 - 16.00
 Przerwa
 16.00 - 16.40
 Panel czwarty - wykłady merytoryczne
Sala A  Anna Liszewska "UX i Agile, czyli o tym jak tworzyć wysokiej jakości  oprogramowanie zorientowane na użytkownika. "
Sala B  Joanna Stypuła  "Skuteczna autoprezentacja podczas rozmowy  kwalifikacyjnej. "
 16.40 - 17.00
 Zakończenie imprezy i losowanie nagród

Prelegenci

BARTŁOMIEJ JUSZCZYK

Dyrektor zarządzający Grupy Adweb. W sektorze nowych mediów działa od 1999 roku. Manager, inwestor,ekspert mediów, wykładowca; prywatnie podróżnik, pasjonat motocykli, alpinista, teorytyk nauk ekonomicznych w trakcie rozprawy doktorskiej. Autor kilkuset publikacji poświęconych budowaniu marek, wizerunku, promocji firm, zagadnieniom strategii marketingowych oraz wykorzystywania Public Relations w kampaniach zintegrowanych; prelegent konferencji i spotkań branży marketingu PR i IT, wykładowca akademickich warsztatów promocji i reklamy, komentator polskiego rynku marketingu oraz interactive.

Temat: Jak podnieść wartość rynkową siebie, firmy, startupu?

Opis wykładu

Na rynku pracy, tworząc firmę, czy realizując nowy pomysł na start up – celem jest podniesienie swojej wartości i po prostu – osiągnięcie sukcesu. Okazuje się, że podchodząc strategicznie do swoich planów, jak również mądrze planując narzędzia i działania, które dostępne są często bezkosztowo – można znacznie lepiej zbudować swój wizerunek i zapewnić sobie, firmie, projektowi najlepsze warunki do rozwoju.
Zamierzam pokazać jakie są kolejne kroki podnoszenia wartości rynkowej. Jak zadbać o marketing, nawet z niewielkim budżetem. Jak budować swój wizerunek czytelnie i zrozumiale. Na co najczęściej – zupełnie niesłusznie – nie zwracają uwagi przedsiębiorcy i freelancerzy, a co decyduje o ich sukcesie. Wszystko to w postaci bomby wiedzowej, która, mam nadzieję, pozwoli wyciągnąć ciekawe wnioski i przełożyć je własną pracę. Zapraszam serdecznie.
 
ZOBACZ PREZENTACJĘ

WOJCIECH PAŹDZIOR

Wierzy, że można z życia czerpać pełnymi garściami. Wierzy, że każdy musi znaleźć swój sposób na szczęście. Pasjonat rozwoju osobistego, japońskiej sztuki walki Aikido i coraz bardziej podróży górskich. 
Znalazł wymarzoną pracę i już 12 lat świadomie zarządza swoją karierą. Inspiruje i wspiera osoby chcące znaleźć swoja pracę i życie. Dynamicznie rozwija soją karierę w biznesie oraz w organizacjach non-profit. Do swojej pracy wnosi pasję, determinację, myślenie strategiczne i humor. Szuka celowości i optymalizacji we wszystkim co robi.
Prowadzi coaching, warsztaty, pisze gościnnie dla Forbes i Wirtualnej Polski. Współpracował z kadrą m.in.: Allegro, Cadbury, Credit Suisse, Dialog, EuroBank, Fiat, HP,  Nasza Klasa, Siemens, BCG, Volkswagen, Whirlpool.

Temat: Naturalny networking

Opis wykładu

Każdy zna słowo 'networking'. Kojarzy się z rozdawaniem wizytówek na konferencjach, zapraszaniu wszystkich na portalach społecznościowych i sztucznych rozmowach. Networking wielu kojarzy się z dziwnymi spotkaniami i wciskaniu się tam, gdzie nas nie chcą.
W budowaniu i zarządzaniu karierą networking jest jedną z najbardziej skutecznych umiejętności. Pomaga dowiedzieć się o interesującej pracy przed publicznym ogłoszeniem wakatu, weryfikować publiczny odbiór naszej osoby i poszerzać wiedzę.
Poznajcie naturalne sposoby na skuteczny networking i stojące za nimi podstawowe założenia.

MATEUSZ KURLETO

Jest specjalistą z zakresu inżynierii wymagań, szacowania pracochłonności projektów informatycznych i zarządzania wytwarzaniem oprogramowania. Swoją praktykę buduje prowadząc firmę NEOTERIC, która zajmuje się budowaniem dedykowanych systemów IT w oparciu o najlepsze praktyki inżynierii oprogramowania. Doświadczony trener, służy wiedzą ekspercką jako doradca techniczny dla funduszy inwestujących w innowacyjne startupy.

Temat: System, który się opłaca: rozwiązanie gotowe czy dedykowane?

Opis wykładu

 W trakcie prelekcji ekspert poruszy tematykę związaną z wdrażaniem systemów informatycznych dla biznesu skupiając się na porównaniu wdrożeń systemów gotowych, wdrażanych przez partnerów producenta poprzez różnego rodzaju dostosowania z projektami dedykowanych systemów IT tworzonych specjalnie dla konkretnego biznesu. Poruszona zostanie kwestia ryzyk związanych z transferem know-how, bezpieczeństwa kontraktów oraz kosztów projektu. Wskazane zostaną najlepsze praktyki podejmowania decyzji w oparciu o analizę i modelowanie wymagań.


 

MICHAŁ KURIATA

Od 2011 roku jestem związany ze sprzedażą w internecie gdzie odpowiadam za marketing, SEO, SEM, SM, wsparcie klienta, sprzedaż, logistykę, wdrażanie nowych technologii i rozwiązań. 

Od 2012 roku współpracuję z Divante gdzie zajmuję się zarządzaniem projektami, konsultingiem e-commerce oraz weryfikacją i tworzeniem modeli biznesowych. 
Brałem udział w projektach dla takich marek jak: ENERGA, JTI, Spiele Max, Rainbow Tours, Tim, Nexto, eurobuy.ua. 

Dodatkowo jestem trenerem biznesu i pasjonatem szkoleń. 

Prywatnie zawsze uśmiechnięty mąż Agaty, tato Antka.


Temat: E-commerce - skuteczny sklep internetowy

Opis wykładu

 

Czy mogę zarobić na e-kommersie? Czy jeżeli jestem programistą mogę zarabiać na e-sklepie?
Spora część osób myśli że skuteczny sklep internetowy to tylko produkty i reklama.
Większość zapomina że bez dobrego oprogramowania i wsparcia ze strony działu IT nie mieli by platformy na której mogli by sprzedawać.
Zastanówmy się wspólnie jak programista może z sukcesem odnaleźć się w w tej ciekawej niszy.

 


 

ANNA LISZEWSKA

Specjalista User Experience z siedmioletnim doświadczeniem w branży. Ukończyła Politechnikę Wrocławską gdzie zainteresowała się tematyką ergonomi oraz usability. Po studiach miała okazję pracować w agencjach interaktywnych dla klientów w Polsce i zagranicą, rozwijając wiedzę na temat oprogramowania, serwisów internetowych w bankowości , e-commerce czy turystyce. Projektowała, badała i oceniała zarówno tradycyjne strony jak i aplikacje oraz serwisy mobilne dla swoich klientów. 

W Objectivity jako UX Specialist wspiera tworzenie użytecznego i zrozumiałego dla użytkowników oprogramowania.  Stara się również przekazywać innym wiedzę z zakresu User Experience. 


Temat: UX i Agile, czyli o tym jak tworzyć wysokiej jakości oprogramowanie zorientowane na użytkownika.

Opis wykładu

Zwinne metodyki umożliwiają tworzenie wysokiej jakości programów i aplikacji. Podczas prezentacji postaram się odpowiedzieć na pytania w jaki sposob włączyć projektowanie zorientowane użytkownika w codzienną pracę w metodyce Scrum. Opowiem jakie są narzędzia ułatwiające prace: w jaki sposób analizować, projektować i testować tworzne oprogramowanie, tak by mieć pewność, że gotowy produkt jest zgodny z potrzebami użytkowników.
 


MICHAŁ JANKOWSKI

Programista, projektant, a czasem nawet architekt. Przygodę z programowaniem zacząłem ponad piętnaście lat temu od Basic’a i Assemblera dla komputerów 8-bitowych. Od ponad ośmiu lat uczestniczę w tworzeniu oprogramowania na platformę .NET dla największych światowych firm. Od samego początku jestem wielkim pasjonatem technologii Windows Phone. Moje aplikacje są jednymi z najczęściej ściąganych i najwyżej ocenianych w polskim Windows Phone Store. W wolnych chwilach prowadzę bloga Zawód.Programista.NET() (http://www.jankowskimichal.pl/). 

Temat: Mój pierwszy milion, czyli jak zarabiać na aplikacjach mobilnych.

Opis wykładu

W tym roku ilość nowych smartfonów, które trafią do sprzedaży ma wynieść 1,2 mld sztuk – strasznie duża liczba. Zastanawiałeś się kiedyś jak wykorzystać tę rewolucję, która dzieje się na rynku telefonii komórkowej. A może chciałbyś dowiedzieć się, jak zwiększyć zyski z już opublikowanych aplikacji mobilnych. Jeśli tak to ten wykład jest dla Ciebie. W jego trakcie prześledzimy proces powstawania aplikacji na urządzenia mobilne od idei do realizacji pierwszych zysków. Zademonstruję jak w prosty sposób można wypromować naszą aplikację tak, aby zwiększyć ilość ściągnięć oraz pozycję w rankingu. Zdobyta wiedza pozwoli na rozpoczęcie przygody z zarabianiem pieniędzy na tworzeniu aplikacji mobilnych. 
 
ZOBACZ PREZENTACJĘ

JOANNA STYPUŁA

Konsultantka Antal IT Services. W Antal International w ramach zespołu Antal IT Services zajmuje się rekrutacją w obszarze contractingu IT oraz stanowisk permowych. Współpracuje ze specjalistami IT zainteresowanymi realizacją projektów głównie na stanowiskach senior developerów na terenie całej Polski.

Temat: Skuteczna autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Opis wykładu

Bazując na codziennych doświadczeniach oraz wiedzy naszych konsultantów podzielimy się metodami skutecznej autoprezentacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej z potencjalnym pracodawcą. Opowiemy, jak zadbać o własny wizerunek biznesowy, tak, abyśmy byli pozytywnie odbierani przez decydentów na rynku pracy. Wyjaśnimy, obalając przy tym kilka mitów, jak należy przygotować dokumenty aplikacyjne w taki sposób, aby zaowocowały zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną. Opowiemy także, jak przygotować się do spotkania z pracodawcą i jak wywrzeć na nim pozytywne pierwsze wrażenie, przedstawiąc dla kontrastu także przykłady zachowań niestandardowych, z którymi spotkaliśmy w naszej codziennej pracy. Na koniec odpowiemy na kilka spośród najczęściej zadawanych pytań, stwarzających największe problemy kandydatom na rynku pracy.

Jeśli pracujesz nad własnym wizerunkiem biznesowym, chcesz być odbierany jako profesjonalista i zależy Ci na zwiększeniu swoich szans u potencjalnego pracodawcy – serdecznie zapraszamy!
 


AGNIESZKA KOŚCIUCZYK

Właściciel firmy Careerdesign, Career Coach, Projektant Kariery, Dyplomowany Trener Biznesu Akademii Set, Konsultant, Wykładowca. 
Ponad 3000 godzin pracy szkoleniowej, warsztatowej, konsultacji.
Słowa charakteryzujące jej styl pracy: inspirująco, emocjonalnie, wesoło

Wspieram, inspiruję, stwarzam możliwości rozwoju i doskonalenia w procesie zmian życia zawodowego. Stawiam na efektywność działań, poprzez zastosowanie odpowiedniej metodologii i skutecznych rozwiązań.
W mojej pracy kieruję się:
Wartościami  (pasja, współdziałanie, wsparcie,  możliwość tworzenia, otwartość, dbałość o relacje)
Wyjątkowością, innością każdego człowieka

INSPIRACJE:  
Wspinaczka skałkowa-jako nieodłączny element relaksu, autocoachingu, przygody oraz podróży


Temat: Zwycięskie CV

Opis wykładu

Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne 
i nieinteresujące. Cv jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).
O czym opowiem?
- A po co mi to Cv??? Bo jeden dobry pomysł może zmienić Twoje życie 
- CV nagrobkowe 
- Dobre CV jak dobre danie-SKŁADNIKI 
- Twoja myśl przewodnia-WYKORZYSTAJ SZEFA 
- Osiągnięciom TAK-doświadczeniu NIE! 
- Lubię ping-ponga, gram na ukulele, chodzę do teatru-więcej o zainteresowaniach 
- 7 grzechów głównych w CV, co lepiej pominąć


TOBIASZ KOPROWSKI

Lider społeczności ukierunkowany na SQL Server, SharePoint, bezpieczeństwo, pracę grupową oraz zagadnienia oscylujące wokół Change Management, Disaster Recovery, ISO, ITIL, Business Continuity Management oraz Service Level Agreement. Ciągle szukający inspiracji w programach licencyjnych. Na co dzień pracuje w jednej z korporacji w branży IT. Certyfikowany Trener Microsoft, konsultant, wdrożeniowec i Freelancer. Bierze udział w projektach audytorskich i wdrożeniowych w Polsce, Europie i Ameryce Środkowej. Lider Globalnego Zespołu Wsparcia Technicznego w Global IT Community Association, gdzie pełni równiez rolę Vice-Chair na region EMEA. Aktywny członek kilkunastu ogólnoświatowych programów m.in. Microsoft Terminology Community, Friends of RedGate, PASS Programm Committee. Członek kilkunastu społeczności zorientowanych na SQL Server, SharePoint i bezpieczeństwo, takich jak: ISSA, PASS, ACM, PLSSUG, SUGUK, SQLUK, Communidad de SharePoint habla Hispana. Od lipca 2010 roku wyróżniony nagrodą Microsoft MVP w kategorii SQL Server. Prelegent na konferencjach i spotkaniach społeczności w Polsce i Europie. Współautor książki SQL Server MVP Deep Dives Volume Two, oraz autor kilkunastu artykułów i webcastów na temat SQL Server, Cloud Computing, SLA, wysokiej dostępności oraz technologii BitLocker. Expert portalu WSS.pl oraz Microsoft Answers. Prowadzi kilka blogów, w tym trzy poświęcone technologiom IT: podstawowy na temat technologii IT, oraz dwa specjalizowane: na temat licencjonowania oraz poświęcony technologiom SQL Server, Azure i SharePoint, a także kilka prywatnych blogów. Poza praca fotograf koncertowy, dziennikarz i krytyk muzyczny współpracujący z portalami ArtRock.pl oraz Verband Junger Journalist Berlin-Brandenburg.


Temat: Certyfikacja a kariera w IT. Self Case Study

Opis wykładu

Kilka lat pracy w jednej branży. Kilka lat w innej. Pierwsze egzaminy zawodowe, certyfikacje i specjalizacja. Od kilku lat w kolejnej - tym razem IT. Jeszcze więcej egzaminów (udanych lub nie), wymagania, specjalizacje, orentacje. Czy certyfikacja jest dla informatyka, czy informatyk dla certyfikacji? Od czego zacząć, na czym skończyć. Gdzie jest kres możliwości, a gdzie granica radości z pracy. Na ile udowodnienie czegoś komuś jest konieczne w karierze informatyka. Na te i kilka innych dziwnych, filozoficznych, być może niepotrzebnych pytań chciałbym odpowiedziec. A kilka chciałbym pozostawić do własnej oceny.
 
ZOBACZ PREZENTACJĘ

BARTOSZ GRAJEWSKI

Manager i założyciel recruit.pl, psycholog, doktorant w Zakładzie Metodologii Instytutu Psycholgii w Uniwersytecie Wrocławskim, trener, wykładowca i coach kariery. Od 2005 roku szkoli z zakresu rekrutacji, AC, przywództwa, komunikacji, motywacji zawodowej, manager i senior konsultant recruit.pl. Specjalizuje się w rekrutacjach na stanowiska managerskie w sektorach IT, internet, finanse i produkcja.
Realizując projekty oraz szkolenia współpracował z firmami z branż sprzedaż i dystrybucja, IT, internet, usługi, bankowość i finanse, budownictwo, produkcja, konsulting, markting i reklama, m.in. VELUX, VB LEASING, MONEY.PL, NASZA-KLASA.PL, DIEHL CONTROLS, INCOM, KOMSA i inne.

Temat: Coaching Zawodowy

Opis wykładu

Prelekcja ma na celu przybliżenie uczestnikom zagadnień związanych z planowaniem własnej kariery zawodowej, począwszy od autoanalizy własnych predyspozycji, motywacji i doświadczenia zawodowego po praktycznie zagadnienia budowy swojego profilu w siec (CV online), obecności w portalach typu social media oraz podpowiedzi w zakresie aktywnych i pasywnych metod docierania do potencjalnych pracodawców.
 
ZOBACZ PREZENTACJĘ 

Wstęp wolny

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Zarejestruj się!
Kontakt
Zgłoś firmę

Jan Rytel
jan.rytel@novial.pl
605 593 530

 


Partnerzy
Partnerzy
znajdziesz nas na facebooku